Minőségi szolgáltatás felsőfokon!

Ajánlatot kérek:

+36 30 444 1555

|

info@sdcs.hu

Garanciális feltételek

Garancia

Garanciális feltételek

Hivatalos magyarországi garancia a vásárolt termékekhez. Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsuk, cseréljük, ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A  nyugta vagy számla egy példánya
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy
  • A termékhez gyárilag mellékelt gyári garancia jegy

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

  • Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
  • Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
  • Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
  • A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. 

  1. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
  2. Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.
  3. A jótállási idő a Vevő részére történő átadás napjával kezdődik és az azt követő két naptári évig tart.
  4. A jótállási igény a jótállási jeggyel és a számlával érvényesíthető. A telephelyünkön értékesített áru a vásárlás helyszínére történő visszaszállítás mellett, míg az általunk elvégzett telepítés esetén a telepítés helyszínén  érvényesíthető.
  5. A garancia időn belüli meghibásodás esetén a vevő kötelessége a meghibásodást azonnal írásban bejelenteni (levél, fax, e-mail), és a készüléket haladéktalanul használaton kívül helyezni. Bármely okból a készülék további használata a garancia teljes elvesztését vonja maga után, a működtetéséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
  6. Garanciális kötelességünk csak a gyártási, illetve szerelési hibákból történő esetekre terjed ki. Semmi esetre sem vállalunk garanciát a nem rendeltetésszerű használat, helytelen felszerelés (amennyiben azt nem a Splendid Design Kft. által kijelölt szakember végezte), stb. által eredő károkért. Ha a termék hibájának oka bizonyíthatóan a termék átadása után keletkezett, vagy az átadási állapot bármely más okból  a rendeltetésnek nem megfelelő használatból megváltozik, jótállási és garanciális kötelezettségünk a teljes rendszert tekintve azonnal megszünik.
  7. Telepített készüléknél a tulajdonos változása cégünknek bejelentendő. Az új tulajdonos csak a tulajdonváltást követően 8 napon belüli bejelentés után gyakorolhatja a garanciális jogokat.
  8. A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama a kicserélt alkatrész tekintetében újra kezdődik.
  9. Ha a hiba jellege tekintetében (pl.: a termék kijavíthatósága, javítás módja, stb.) vita merül fel, úgy a jogszabályban felhatalmazott minőségellenőrző intézet vizsgálata és szakvéleménye kérhető. Az Eladó és a Vevő között esetlegesen felmerülő vitás kérdések tisztázására a Polgári Törvénykönyv idevágó rendelkezései a mérvadóak. A jótállási kötelezettség elmulasztásából eredő igények polgári peres eljárás során érvényesíthetők.
  10. A Vevő választása szerint díjmentes kijavítást vagy megfelelő árleszállítást kérhet. Ha a Vevő kijavítást kér, a javítást a hiba bejelentésétől számított 15 napon belül - kölcsönkészülék biztosítása esetén 30 napon belül - a Vevő érdeksérelme nélkül úgy kell elvégezni, hogy a javítás során a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékhez képest ne csökkenjen. Ha a javítás 15, illetve 30 napon belül nem készül el, vagy a termék nem javítható, a Vevő a termék kicserélését, vagy visszavásárlását kérheti.

A vásárló jótállási igényét csak a jótállási jeggyel és a számlával együtt érvényesítheti. A termék javítását illetve cseréjét csak a vásárlás helyén kérheti!  Az áru átvételekor annak épségét és teljességét ellenőrizni kell, mert távozás után nem tudunk mennyiségekre vonatkozó reklamációt elfogadni.

Jegyzőkönyv Szavatossági igény felvételéhez​ kapcsolódó dokumentumot ide kattintva töltheti le.

Kérdése van?

Visszahívjuk!

Adja meg a telefonszámát:

* Elfogadom az Adatvédelmi szabályzatot és a Szerződési feltételekben foglaltakat.
Iratkozzon fel csatornánkra!
Kövess minket a Facebookon!
Legfrissebb hír
Jó időben, rossz időben Art Hotel Zalakaros
2020-09-14
Jó időben, rossz időben Art Hotel Zalakaros
A “Wellness kikapcsolódás” Facebook játék győztese az Art Hotel Zalakaros vendége lehet 3 nap 2 éjszakára!

Küldjön üzenetet!

Segíthetünk?

Írjon nekünk és hamarosan keresni fogjuk!

Elfogadom az Adatvédelmi szabályzatot és a Szerződési feltételekben foglaltakat.
2030 Érd Rekettye utca 34.